Microsoft Xbox Playstation Tamir Hizmetleri
Aşağıdan arıza seçerek onarım detaylarına ve fiyat bilgisine ulaşabilirsiniz.

Oyun Konsolu Açılmama Sorunu
Detay için Tıklayınız
Donma ve Takılma Problemleri
Detay için Tıklayınız
Disk Okuma / Yazma Sorunu
Detay için Tıklayınız
Aşırı Isınma ve Fan Sorunları
Detay için Tıklayınız
Kumanda (Joystick) Bağlantı ve Tepki Sorunları
Detay için Tıklayınız
Yazılım Çökmesi ve Güncelleme Problemleri
Detay için Tıklayınız
Ağ ve İnternet Bağlantı Sorunları
Detay için Tıklayınız
Görüntü Sorunları
Detay için Tıklayınız
Ses Sorunları
Detay için Tıklayınız
Gamepad (Oyun Kolu) Bağlantı Sorunları
Detay için Tıklayınız
Yazılım Güncelleme Sorunları
Detay için Tıklayınız
Hafıza ve Depolama Sorunları
Detay için Tıklayınız
Ağ ve İnternet Bağlantı Sorunları
Detay için Tıklayınız
Ses ve Görüntü Sorunları
Detay için Tıklayınız
Donma ve Kilitlenme Sorunları
Detay için Tıklayınız
Oyun Diskleri ve Kartları Okuma Sorunları
Detay için Tıklayınız
Güç Kaynağı ve Şarj Sorunları
Detay için Tıklayınız
Kontrol Cihazı Sorunları
Detay için Tıklayınız
HDMI ve Görüntü Bağlantı Sorunları
Detay için Tıklayınız
Aşırı Isınma ve Soğutma Sorunları
Detay için Tıklayınız
Yazılım Güncelleme ve Sistem Çökme Sorunları
Detay için TıklayınızMicrosoft Xbox Tamiri Hakkında Sıkça Sorulanlar
Evet, Telservis olarak tüm onarımlarımızda önceliğimiz orijinal yedek parça kullanmaktır. Orijinal parçanın bulunmadığı veya alternatiflerin daha iyi bir fiyat/performans sunduğu durumlarda ise sadece test edilmiş, A kalite muadil parçalar kullanıyor ve bu konuda müşterimizi mutlaka bilgilendiriyoruz. Tüm parçalarımız garantimiz altındadır.
Yaptığımız tüm Microsoft Xbox onarımları, işçilik ve değiştirilen parça dahil olmak üzere 6 ay Telservis garantisi altındadır. Garanti süresi içinde onarılan arızanın tekrarlaması durumunda ücretsiz olarak tekrar müdahale ediyoruz.
Kesinlikle. Microsoft Xbox marka veya model fark etmeksizin servisimize getirdiğiniz veya kargo ile gönderdiğiniz tüm oyun konsolları için ücretsiz arıza tespiti yapıyoruz. Detaylı inceleme sonrası sizi arızanın kaynağı, onarım süreci ve maliyeti hakkında bilgilendiriyoruz. Onay vermeniz durumunda onarım işlemine başlıyoruz.